czwartek, 7 listopada 2019

Jezcze nie świątecznie

Dzień dobry
kolejny post z serii: jeszcze nie świątecznie :D Już praktycznie wszędzie na blogach widać oznaki zbliżających się Świąt w postaci wspaniałego rękodzieła tylko nie u mnie. Ale i ja w swoim czasie pokaże coś świątecznego jak tylko coś stworze :)
A póki co symbol mojego bloga czyli króliczki. Powstała parka w odcieniach błękitu, bieli oraz khaki. 
Chętnie pozowali przy lampionie oraz odrobiny zieleni..








Chyba za bardzo poszalałam z rozjaśnianie zdjęć i Pan królik wygląda jak by miał strój w odcieniach szarości.. a jest to jasne khaki :)

Następny post już czeka do publikacji więc do zobaczenia w weekend :)


4 komentarze:

  1. króliczki jak zwykle przesłodkie, u mnie też jeszcze nic świątecznego nie powstało w tym roku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za komentarz Gosiu :) Ja myślę że już w ten weekend zadziałam z czymś świątecznym. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Twoje króliczki faktycznie są symbolem bloga :) Urocza para. U mnie już powoli świątecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...