piątek, 15 listopada 2019

Retro notes

Dzień dobry
Dziś tak jak zapowiadałam wracam z notesami formatu A6 :) Pokochałam robienie tych notesów i częściej mi się zdarza robienie ich niż samo szycie. 
Jeden z notesów jest w stylu retro, kolejne dwa mają elementy kwiatowe. Każdy posiada 98 kartek oraz na tylnej części małą kieszonkę np na wizytówkę :)
Jeżeli chodzi o haft matematyczny który widnieje na notesach nie jest on mojego autorstwa. Wykonała go Marzena z bloga TROJANDOWO. Kilka lat temu otrzymałam kilka rzeczy od Marzeny i trzymałam je do dziś :) 














Życzę Wam słonecznego dnia (u mnie jest słoneczko i aż chce się żyć)
Buziaki


1 komentarz:

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...