piątek, 26 lutego 2021

Późną porą..

 Dobry wieczór

post dziś dość późno z racji obowiązków w pracy (w której nadal jestem) a jak wspominałam tylko tu mam możliwość dodawania postów z racji braku internetu w domu. Przyznaje że prawie zwątpiłam dziś że post się pojawi a to ostatni dzień żeby ukazał się w tym tygodniu. Przyznaje czas mi nie sprzyja i na ostatnią chwilę wyrabiam się z postami - ale postanowienie to postanowienie. Może choć jedno dotrzymam i będę systematyczna. 

Dziś tradycyjnie notesy, ta partia notesów jest przedostatnia - pojawi się jeszcze jeden post z notesami i na jakiś czas koniec.


Notesy mają różne formaty - część z nich to format A7







Są też notesy w formacie A6






 

Życzę Wam wspaniałego weekendu



2 komentarze:

  1. Iza twoje notesy zachwycają. Piękne, kolorowe i każdy ma w sobie to coś 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne! Kojarzą mi się z serią książek Jane Austen, była wydana jakiś czas temu w podobnych, kwiecistych okładkach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...