sobota, 20 lutego 2021

Serduszkowe wianki

 Dzień dobry :)

Jak mija weekend? U mnie pracowicie i w dodatku z lekkim przeziębieniem, cały tydzień był pracowity i brak było czasu dlatego poniższe wianki powstały w ostatniej chwili. Dziś mało zdjęć a wianki tylko dwa, chciałam zdążyć żeby dodać dziś post zgodnie z moim postanowieniem. Za pewnie pojawią się jeszcze serduszka bo trochę mi zostało do ozdobienia. Będą też notesy bo nadal nie zostały skończone ale już marzy mi się szycie/tworzenie czegoś wielkanocnego. Za miesiąc przywitamy kalendarzową wiosnę więc coś wiosennego też musi się pojawić.
Póki co przedstawiam Wam kolejne serduszkowe wianki..

W szarych kolorach z elementami srebra

Wianek w odcieniach fioletu 


Który Wam się podoba?

Co myślicie o takich wiankach? Ozdobiły byście nimi swój dom?

Ściskam mocno i życzę cudownego weekendu



1 komentarz:

  1. Wianki śliczne i wspaniały pomysł na dekorację domu lub drzwi 🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...