czwartek, 3 kwietnia 2014

Kaczuchy

Nie było mnie tu z tydzień a wszystko za sprawą kaczuch które szyłam. Pierwszy raz tak się guzdrałam z szyciem, przez dwa dni odkładałam kaczuchy żeby  je skończyć. Jakoś ciężko było mi się zabrać za to żeby skończyć. Dzisiaj w końcu się udało..ufff. Usiądźcie wygodnie bo zdjęć trochę będzie bo kaczuchy chętnie pozowały dzisiaj. 

Kaczucha w beżach i złocie




Kaczor w jeansie, biedak niestety został poturbowany i na skrzydełku został trochę pocerowany



Kaczor w błękitna kratę



Kolejna krata, kaczor w zieleniach



Ognisty kaczor w czerwieni




Kaczory usiadły wygodnie i pozowały do rodzinnego zdjęcia :)


Pozdrawiam was cieplutko i dziękuję za wszystkie komentarze i za to że jesteście :)
Słonecznego dnia 


11 komentarzy:

  1. Kaczorki świetne są!! Te ogrodniczki w kratkę sielskiego charakteru im dodają :) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. alez fajne kaczuchy,świetne mają te kacze stópki :D kolorystycznie podoba mi sie pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne kaczuszki a zdjecia niezwykle udane.Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaczuchy bomba! Mi najbardziej podoba się ten w zieloną kratę. A ten w jeansie to prawdziwy wojownik. Już nawet bliznę ma na ramieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stadko. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Zielona krata rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaczory są rewelacyjne ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...