środa, 18 czerwca 2014

Podaj dalej

W ostatnim poście pisałam o minionym weekendzie, dzień wcześniej tj 13 -tego w piątek zamiast pecha jak to zazwyczaj się dzieje spotkało mnie ogromne szczęście :) Tego dnia poznałam Justynę zwaną Tynką z bloga "Przez krótką chwilę" :) Justynka wpadła w rodzinne strony i przy okazji wręczyła mi upominek z zabawy "podaj dalej" na którą się u niej zapisałam. Spotkanie trwało króciutko jednak było bardzo sympatycznie :) Za pewnie spotkamy się ponownie już na dłużej przy pysznej kawie.

Tynka stworzyła dla mnie piękną herbaciarkę z motywem moich ukochanych róż :) W paczuszce znalazły się jeszcze dwie pary kolczyków i bransoletka oraz słoiczek syropu z kwiatów bzu.








Dziękuję ci jeszcze raz za przepiękne prezenty :)

Teraz kolej na mnie żeby zorganizować zabawę "podaj dalej". 

* 2 pierwsze osoby które wyrażą chęć przygarnięcia czegoś zrobionego przez mnie zapraszam (komentarz pod postem)
*  mam 365 dni żeby coś wysłać osobom chętnym
*  osoby, które otrzymają upominek ode mnie ogłaszają zabawę u siebie
Ściskam mocno i do następnego :* 

11 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmą udział w takiej zabawie, ale nie wiem, czy się nie spóźniłam, bo mój komentarz jest trzeci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co tylko ty wyraziłaś chęć wzięcia w zabawie. Trzeba jasno napisać że chce się brać udział. Zostało jeszcze jedno miejsce :)

      Usuń
    2. W takim razie ja też chętnie wezmę udział w zabawie :)

      Usuń
  3. Izuś i ja dziękuję za spotkanie, było bardzo miło :)
    Też mam nadzieję, że następnym razem bardziej na spokojnie i przy kawce się spotkamy...
    Zosia oczywiście po tym jak zniknęłaś z pola widzenia powiedziała jak to ma w zwyczaju "i nie ma już Cioci"...odważniak się jej włącza dopiero jak już nikogo w pobliżu nie ma ;)
    Pozdrawiam ciepło
    Po weekendzie maila dłuższego skrobnę :)
    papa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie na zabawe zapisały się już dwie osoby ale zrobie wyjątek i do ciebie Kasiu też poleci niespodzianka :)
      Na tm zakańczam zapisy na zabawe podaj dalej.

      Usuń
    2. Nie chcę robić problemu. Widzę, że mam problem z leczeniem do dwóch ;-)

      Usuń
  5. Izuniu,dołaczyłam jako 70 obserwator/na razie bez bloga,ale myślę o takowym/i odpowiadam;Tulipanki przepiękne,nie mam szansy na razie pochwalić się swoimi haftami,bo to jest mi teraz najbliższą techniką.Obiecuję jednak,że jak tylko to się zmieni,to pochwalę się wszystkim co tylko możliwe,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...