niedziela, 21 września 2014

Rzeczy bez których nie mogę żyć

Dobry Wieczór ..
Pomimo że u Uli wyzwanie się już zakończyło ja jednak postanowiłam dobrnąć do końca i dzisiejszy post jest ostatnim w tym wyzwaniu.

Tematem wyzwania jest: Rzeczy bez których nie mogę żyć

-Kawa i terminarz-


Kawa jest moim ulubionym napojem, pije ją codziennie. Umila mi każdą chwilę i nie wyobrażam sobie żeby jej teraz zabrakło. Jeżeli chodzi o terminarz to jest to dla mnie bardzo pomocne narzędzie, ludzie którzy nie mają sklerozy go nie potrzebują mi jednak jest niezbędny :)

- Internet -


Nie chodzi mi tu o wieczne siedzenie na internecie i zapominanie o innych rzeczach. Dzięki internetowi mogę prowadzić bloga, a w szczególności mogę podziwiać wasze piękne prace i być z wami w kontakcie :)

- Szycie -


Tu chyba wszystko powinno być jasne :) Nie wyobrażam sobie życia bez igły i nici <3

- Aparatu - 


Pstryk ! Pstryk ! Uwielbiam fotografie.. w końcu dzięki fotografii można uwiecznić najpiękniejsze chwile..

- Gazety -


  - Miłości - 


Spokojnej nocy życzę i do następnego posta


14 komentarzy:

  1. Tak a propos jesieni to nie mogę przeżyć jej bez herbatek :) Siadam do nauki czy czytania przy biurku i muszę mieć przy sobie jakąś nazywam to jesienną herbatę - ze śliwką, cynamonem, wanilią czy aromatem grzanego wina ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu szczęka mi opadła! Nie uwierzysz!!! Nie mogę żyć bez tych samych rzeczy, chociaż szycie to raczej haft, a miłość do dzieci... Jednak największy nius to to, że mamy identyczne laptopy i aparat hehe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miłość najważniejsza, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te gazetki to bym sobie tez z checia obejrzala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj.. nie wątpię.. wiem że uwielbiasz i zbierasz gazetki :D

      Usuń
  5. cudnie :-) ja tez koooooocccccchhhhham kawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od kawy zaczynam dzień, bez niej nie byłabym w stanie funkcjonować, ale dobrą herbatkę też lubię. Igła z nitką - to nawet przez sen mi towarzyszy.
    Wspaniałe takie odkrywanie siebie dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  7. życze Ci żeby nigdy nie zabrakło w takim razie tego co wymieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, A czy kolejność jest przypadkowa? ;-) Czyżby szycie było u Ciebie wyżej w hierarchii od miłości? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejność przypadkowa :) Choć nie wyobrażam sobie żeby moja miłość kazała mi wybierać między nim a miłością do szycia..
      Pasja to jedyna cenna rzecz jaką posiadam..
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. u mnie też kawa ;) na pierwszym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!!!Nawet mój igielnik jeszcze żyje!!!:)Co do kawy mam to samo..terminarza niby też, ale i tak o wszystkim zapominam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...