piątek, 19 grudnia 2014

Wymianka "Na choinkę" - Galeria prac

Hej wszystkim

Dzisiaj post z przepięknymi pracami jakie sprawiłyśmy sobie na wzajem w wymiance "Na choinkę".


W wymiance ogólnie wzięło udział 8 zdolnych kobiet. Poniżej możecie zobaczyć co zostało stworzone. Zapraszam was też na odwiedziny poniższych blogów bo warto poznać tak kreatywne osoby.

"SZCZĘŚLIWY ZAKĄTEK" - link


"JUSTYNA9EWA"  - link


"DEKUPAGEKINII" - link


"BUNNY DREAMS"


"KASIA S" - link


"PAULA SZCZEPANIAK" - link




"TYNKA" - link



  MAŁGORZATA NAPIÓRKOWSKA - link

 
Jeżeli chodzi o powyższe prace to są przepiękne, jestem zadowolona że mogę na swoim blogu pokazać wam te piękne rzeczy.

Nie zmienia to faktu że pomimo że starałam się dobrze zorganizować ta wymiankę i nie mam sobie nic do zarzucenia to musiałam prosić się o zdjęcia, jak widać wyżej nie do końca mi się to udało. Dlatego postanowiłam że jest to moja ostatnia wymianka jaką organizuje. Na poprzednim blogu zorganizowałam ich kilka i też nie zawsze byłam zadowolona z tego jak osoby w niej biorące olewają organizacje.

Zastanawiam się nad braniem udziału w wymiankach gdziekolwiek,ale na pewno nie zrezygnuje z prywatnych wymianek które uwielbiam.

Pisząc powyższą wiadomość nie miałam zamiaru nikogo obrazić, jeżeli ktoś poczuł się tym dotknięty to przepraszam.

Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam do odwiedzenia w/w blogów :)


7 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję Ci Izo za wymiankę :) Wszystkie upominki, które zostały wykonane są prześliczne. Ja nadal jestem pod wrażeniem prezentów od Kasi z bloga Kreatywna Mama :D Przykro, że tak wyszło z tymi zdjęciami :(
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie prezenty piękne, dziewczyny bardzo się postarały... ja niestety ostatnio brałam udział w takich gdzie druga osoba, nie podeszła do zadania zbyt poważnie, a co do organizowanie.. hm to jest niestety stały problem, chyba w całym blogowym świecie nie było takiej, w której nie trzeba było by się prosić o zdjęcia... nie rezygnuj, bo pomysły masz super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Izuniu, gdyby ta wymianka była na innym blogu obawiam się, że bym się nie odważyła i nie brała w niej udziału. Ty jesteś dla mnie wiarygodna i godna zaufania, dlatego tak trudno pogodzić mi się z tym, ze tak łatwo rezygnujesz. Jako organizatorka sprawdziłaś się idealnie. Nic nie można Ci zarzucić. A że ktoś się wyłamuje nic na to nie poradzisz nawet gdybyś miała stanąć na uszach.
    Każda paczka jest prześliczna. Nie zamieniłabym swojej Paulinki na nikogo innego. Zgrałyśmy się idealnie.
    Dlatego widzisz, Izuniu, gdyby nie Ty nie miałabym przyjemności po pierwsze poznać Pauli, a po drugie cieszyć oczu tym co wyszło spod Jej paluszków

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zrażaj się, bo ja podczas organizacji pierwszej wymianki mailowo zostałam tak zrównana z ziemią, że mało mi oczy na wierzch nie wyszły. I to tylko dlatego, że tamta osoba miała gorszy dzień i wyładowała się na mnie... co sama później przyznała. Nie możesz za nikogo odpowiadać, po prostu nie każdy jest odpowiedzialny i tyle..
    Wszystkie paczusie są śliczne i jak widać ze Szczęśliwym zakątkiem zgrałyśmy się "filcowo" idealnie ;)
    Dziękuję Ci bardzo za tą wymiankę i głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mam być szczera, to najbardziej podobała mi się Twoja paczuszka - zawiera najwięcej rękodzieła, a chyba o to chodzi?
    Ja w takiej wymianie brałam udział tylko raz i nigdy więcej - tylko prywatnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. po raz kolejny okazuje się, że każda z nas ma swój styl :)
    każda praca jest wyjątkowa :)
    super wymianka, dziękuję Ci za jej organizację :)
    Nie zrażaj się :) ja zawsze chętnie stanę w szeregach do pary ;) hehe
    POZDRAWIAM
    ps. Twoje reniferki cudownie na choince wyglądają, dziś dopiero z dzieciakami ubraliśmy "zieloną Panią"...REWELACJA...i jeszcze z dawien dawna truskawki i muchomorki...mój ideał :)
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych, pełnych prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...