niedziela, 8 lutego 2015

Niedzielnie

Hej dziewczyny,
dzisiaj całkiem inny post niż na ogół tu publikuje. Kilka migawek z niedzielnego spaceru po parku w moim małym miasteczku :) Pomimo że nie przepadam za zimą to spacer po śniegu w towarzystwie promyków słońca jest wspaniały.. 
Przypomniałam sobie dzieciństwo lepiąc koślawego bałwana :D








Na zakończenie chciałam podziękować wam za przemiłe komentarze pod moimi postami, ogromnie mnie cieszy że podobają wam się moje prace :)

Życzę wam spokojnego wieczoru 


8 komentarzy:

  1. A jednak różnica jest :) 20 km na południe cały dzień sypało i śniegu o wiele więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też w końcu sypnęło śniegiem :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i fajny bałwan :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne widoki:)U mnie tez się zabielio wreszcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne krajobrazy, ale ja już mam trochę dość tego śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znajome widoki :)
    Pięknie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...