poniedziałek, 9 marca 2015

Różnorodnie

Hej kochane dziewczyny,
dzisiejszy post to taki mały misz masz. Wszystkiego po trochu: szydełka, papierów i świątecznie. Usiądźcie wygodnie bo zdjęć trochę jest :)

Na początek zakładka do książki z pięknym haftem który wykonała Marzena :) Styl zakładki taki jaki wykonuje Marzena, mam nadzieję że nie będzie zła że dokończyłam zakładkę jej stylem.



Kolejne tworki to małe zajączki wykonane na szydełku. Uważam że są słodkie i mogą być elementem jakieś wielkanocnej ozdoby:)



Kolejna świąteczna rzecz to jajka styropianowe ozdobione szydełkowym łańcuszkiem i kwiatuszkiem :) Jak dla mnie jedna z ulubionych zestawów kolorystycznych. 



Trochę przerobiłam kalendarz który pierwotnie był reklamą olei do samochodów. Nie ozdabiałam go szczególnie jakoś, bardziej chodziło mi o zasłonienie tej reklamy.


Kolejne zdjęcie to mała migawka mojego kącika gdzie sobie tworze :) Został on stworzony w naszym pokoju, wystarczyła ścianka działowa żeby nie było widać całego twórczego bałaganu. Nie jest tu jeszcze tak jak bym chciała ale to miejsce jest już moje :D


A z okazji naszego wczorajszego święta została mi mała rzecz..



Życzę udanego wieczoru 
Ściskam mocno :*


6 komentarzy:

  1. Sama nie wiem, czym się zachwycać. Najbardziej spodobał mi się Twój kącik:) Ale ozdoby szydełkowe i nowe oblicze kalendarza równie udane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ozdoby świąteczne a Twoje zajączki i jajeczka są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko bardzo mi się podoba, dla mnie jednak Wielkanoc to bezsprzecznie kolor żółty i zielony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie i wiosenno-świątecznie już u Ciebie :)
    Nie wiem o czym napisać, bo wszystko jest super! :)
    A kącik? Marzę o swoich robótkowych czterech kątach, ale nie zapowiada się... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jaka tu różnorodność technik i kolorów! Wszystko piękne, a kącik robótkowy wspaniały, aż Ci zazdroszczę, bo sama muszę rozkładać wszystko w kuchni, a potem mozolnie sprzątać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ja bym dała za taki kącik, gdzie mogłabym spokojnie posiedzieć i pomyśleć ;)) Niestety moje Urwisy znajdą mnie nawet w najgłębszym kącie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...