wtorek, 2 kwietnia 2019

Ostatni raz

Witajcie
tytuł zobowiązujący.. obiecuje że to ostatni raz jak pokazuje Wam tu serduszka (czytaj w najbliższym czasie) :D
Walentynki były w lutym a ja nadal męczę  was sercami, znając moje ruchy to ozdoby wielkanocne pokaże chyba w środku lata :P 
Nie bywam tu często z racji mojej pracy i typowych obowiązków domowych ale chce tu byćc i zostane ;) A swoją drogą dlaczego doba nie może być dłuższa.. starczyło by mi na wszystko czasu.
No nic nie przedłużam i zapraszam do spojrzenia na moje zawieszki <3














Słonecznego dnia życzę kochani :) :*

 

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię serduszka w każdej postaci, a Twoje są przepiękne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza serduszek nigdy za wiele, więc szyj nadal bo piękne girlandy Tobie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...