środa, 17 lipca 2019

Wracam z notesami

Dzień dobry kochani
widzę że blog umiera śmiercią naturalną jednak nie jestem w stanie nic zrobić żeby tu częściej bywa. Poza pracą i pracami w domu zdarza mi się chwila żeby coś tworzyć. Dziś pokaże trzy notesy które zrobiłam a które jeden z nich już znalazł właściciela bo został wylicytowany na jednej z aukcji charytatywnej. 
Oprócz notesów jestem w trakcie szycia moich ukochanych maskotek m.in królików :) Ostatnio przerabiam też ciuchy bo znalazło się kilka które wymagają odświeżenia tak więc w kolejnym poście pokażę Wam taką przeróbkę :D

Z góry przepraszam za jakość zdjęć które wykonywałam telefonem z racji tego że swój ukochany aparat utraciłam :(










Po cichu przyznaje że bardzo dużą frajdę sprawia mi robienie takich notesów :D 
A na koniec chciałam pokazać Wam co się dzieję gdy zostawisz na chwilę swoją niedokończoną prace ze swoim zwierzakiem :D 



Pozdrawiam ciepło 





3 komentarze:

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...