czwartek, 16 stycznia 2020

Zaległości

Witam Was w Nowym Roku :)

Byłam milcząca w tym starym roku z racji braku czasu a i z faktu że częściej można mnie spotkać na Instagramie czy chociaż by na Facebooku - na bocznym pasku bloga macie ikonki które przekierują Was do moich profili i na które serdecznie zapraszam :D


Dziś jak tytuł mówi przychodzę do Was z zaległościami notesów, bo póki co szycie poszło na odstawkę i głównie przez fakt że nie dogaduje się z maszyna. Pętelkuje mi strasznie nici, mimo ustawienia naprężenia nici czy tez przeczyszczenia dokładnie maszyny nadal nic :( 

Może ktoś z Was wie co mogło by jej być? 
A szkoda bo nie dokończone anioły leżą i czekają na swoje ubranka. 


Na początek dwa notesy formatu A5 ozdobione haftem matematycznym. Hafty nie są mojego autorstwa a wykonane są przez Marzene z bloga Trojandowo. Marzena kilka lat temu wysłała mi dużo takich haftów i teraz są wykorzystywane w moich pracach.





Kolejny trzeci notes również w formacie A5 jednak tym razem zdobienie jest bardzo proste - powycinane cienkie paski różnych wzorów i kolorów i ujęte w całość.



Każdy z notesów posiada z tyłu kieszonkę na np. wizytówkę i takie małe wizytówki z moimi pozdrowieniami dodaje do notesów :)


Oprócz notesów zrobiłam dwie zakładki do książek z kotami w odcieniach brązu i czerni.




W poprzednim roku zrobiłam sobie też kalendarz, jednak z okładką zwlekałam do tego roku ale wreszcie jest i mi się osobiście bardzo podoba pomimo mniejszej sympatii do koloru zielonego :D






I to by było na tyle :)
Trzymajcie się ciepło i do następnego :* :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...