wtorek, 26 stycznia 2021

Nowy tydzień

 Nowy tydzień więc zgodnie z moim postanowieniem pojawia się nowy post. Za oknem nadal zima ja jednak już powoli przywołuje wiosnę poprzez moje kwiatowe notesy. Zresztą ze mną zawsze tak było ze nigdy nie robiłam prac o czasie.. motywy walentynkowe mogę stworzyć w lato a w zimie będę zasypywać kwiatowymi motywami. Notesy powstawały jeszcze w tamtym roku i dziś chce pokazać wam tylko parę sztuk, a jest ich o wiele więcej.. niektóre prawie są ukończone. Już zaczęłam też myśleć nad szyciem wiosenno - świątecznych ozdób. A wy szykujecie się już na robienie wielkanocnych dekoracji?

Przepraszam za zdjęcia, chyba za bardzo poszalałam na Gimpie albo na tym laptopie pokazuje mi te zdjęcia aż za jasne. Przerabiałam je na innym i wtedy wydawało się ok.
Staram się jak mogę tym bardziej że zdjęcia robię w pracy (zabieram notesy do pracy a potem z powrotem do domu) i podobnie z postem.. wystawiam go też w pracy dlatego tak późno bo dopiero teraz mam chwilę wolnego. 


Notesy są w formacie A6 i otwierają się w pionie a nie jak zawsze w poziomie.. takie zwykłe notesiki do zapisków. 




Moim ulubionym jest ten ostatni w różyczki i białą tasiemkę - lubię prostotę :) A Wam wpadł jakiś w oko? 


 Na dziś to tyle notesów, nie mogę Was zarzucić od razu całą stertą jednak będą częścią bloga bo to część mojej pasji :)
Wspaniałego wieczoru i dziękuję za komentarze i za to że ktoś tu jeszcze zagląda.
Ściskam mocno


 

3 komentarze:

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...