środa, 13 sierpnia 2014

Małe jest piękne?

Witam ciepło w chłodny wieczór,
kolejny post który ukazuje się spontanicznie. Chyba nic z mojego planowania tygodniowo odpowiednich postów.. po prostu nie potrafię żyć wg terminarza.  Jednak będę się starać żeby być tu z wami często.

Tytułowe maleństwa zrobiłam wczoraj, oczywiście spontanicznie. Byłam w sklepie i na półkach zobaczyłam 8 cm świeczuszki, pomyślałam od razu że ozdobie i oddam na aukcje dla Nadusi. Tym bardziej że moje szyciowe zapasy się skończyły a jestem w trakcie szycia nowych. Nim to jednak nastanie nie chce żeby na aukcji było pusto.

Świeczki wykonałam podobną metodą jak w poprzednim poście. Zostawiam wam je do oceny..







Jedna ze świeczek już jest do zgarnięcia na stronie z AUKCJĄ DLA NADUSI na którą zapraszam :)


10 komentarzy:

  1. prześlicznie wyglądają takie ozdobione świeczki, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) zwłaszcza te z różami mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są! Nawet nie umiem wybrać która piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczki są super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale piękne, idealne do jakiegoś salonu masażu, albo stylowej łazienki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...