środa, 29 października 2014

Z kapeluszem

Witam ciepło w te chłodne popołudnie :)

Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam jesienne wieczory, pomimo że aura jesieni nastraja mnie melancholijnie to bardzo lubię tę porę roku :)

Dzisiaj po raz kolejny chciałam pokazać wam mojego aniołka, to już ostatni. Ten jak i dwa poprzednie można będzie zalicytować na aukcji dla Nadusi - tu.

Aniołek podobnie jak większość jest w sukience, w drobniutką krateczkę. Na głowie ma mały kapelusik. Chciałam żeby aniołek był z klasą :) Elegancki ale jednocześnie trochę dziewczęcy. A czy mi się to udało? Oceńcie same :) 





Na koniec chciałam przypomnieć o licytacji dla Nadusi: Zapraszam was do odwiedzin, możecie też pomóc oddając coś na licytacje. Nie koniecznie musi być to rękodzieło. Jeżeli ktoś znajdzie się chętny to czekam na maila: bunnydreams.blog@gmail.com
 Aukcja dla Nadusi potrwa do końca listopada. Dlatego prace na aukcje przyjmuje do max 20 listopada.

Ściskam was mocno :*


6 komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...