niedziela, 23 listopada 2014

Króliczo

Dobry wieczór wszystkim :)

Czy wam też czas tak szybko ucieka przez palce? To już praktycznie koniec listopada a ja z ozdobami świątecznymi jestem daleko w tyle. Póki co kończę szyć króliki i ślimaki. nie wspomnę że mam kilka sztuk owieczek które czekają na wypchanie ale patrząc się na porę roku muszą zaczekać do wiosny :)
Nim przejdę do postów świątecznych musicie (albo i nie) pomęczyć się postami z królikami i ślimakami. Dzisiaj pierwsza parka króliczków którą ukończyłam, reszta czeka na ubranka :)

Panna króliczyca w żółto granatowym ubranku przyozdobiona ogromna kokardą :)



Pan królik w nieco skromniejszym ubranku. W kolorze brązu przyozdobiony tylko guziczkami :)



Ta para chyba ma się ku sobie bo chętnie pozowała do wspólnych zdjęć :)




Króliki już dziś będą dostępne na aukcji dla Nadusi. Aukcja trwa do końca miesiąca.
Jeżeli wśród was są miłośniczki romansów to zapraszam na aukcje gdzie znajdziecie książki z tego działu :)


9 komentarzy:

  1. Króliczki świetne, a Pan Królik od razu skojarzył mi się z bajkami z dzieciństwa i jakoś tak... angielsko :) Z tym kapelusikiem do Misia Paddingtona zalatuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Chętnie zostanę Twoim podglądaczem:), bardzo podobają mi się Twoje króliczki i ślimaczki. Mam nadzieję, że będziemy inspirować się wzajemnie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna parka i ubranka mają świetne:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a może bytak króliczek w stroju mikołaja ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te Twoje królisie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...