czwartek, 20 listopada 2014

Pary wymiankowe

Hej,
minęła już 24 h więc pora na posta z wynikami par wymiankowych w mojej pierwszej organizowanej na tym blogu wymiance pt. "Na choinkę"
Przyznam szczerze że liczyłam że w wymiance weźmie większa liczba osób, nie zmienia to faktu że cieszę się z naszej małej garstki perełek które tworzą wspaniałe prace :D



SZCZĘŚLIWY ZAKĄTEK (bepsz@buziaczek.pl) <---> JUSTYNA9EWA(justyna.kostek9@gmail.com)

TYNKA tynka.p84@gmail.com <--->  MAŁGORZATA NAPIÓRKOWSKA - arcadiancsc@gmail.com

DEKUPAGEKINII  - nerwusia@wp.pl <---> BUNNY DREAMS - bunnydreams.blog@gmail.com

KASIA S - catrinka85@o2.pl <---> PAULA SZCZEPANIAK - paszczak08@gmail.com



Przypominam że przygotowujemy dla swojej pary minimum pięć ozdób choinkowych. Nie koniecznie muszą być różne, choć miło by było jak by się różniły choć by kolorami lub jakimś małym akcentem :)

Nasze prezenty wymiankowe mają znaleźć się najpóźniej do 17 grudnia :) Po tym terminie chwalimy się na naszych blogach przesyłkami.

Jak skompletujecie paczuszkę proszę o pstryknięcie fotki waszym ozdobą i wysłanie do mnie na e-maila:  bunnydreams.blog@gmail.com. Dzięki waszym zdjęciom będę mogla utworzyć galerię waszych pięknych prac :)

Pozdrawiam






6 komentarzy:

  1. Moja paczka już gotowa czeka na wysłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z ciekawością zobaczę galerię prac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że pary już są :)
    Teraz muszę mały wywiad przeprowadzić, by w kolory się wstrzelić i do dzieła! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za parkę :)
    już maila napisałam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. buuu smutno mi że nie dałam rady sie zapisac ale następna wymianka obowiązkowo będe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...