wtorek, 4 listopada 2014

Ślimaczki

Hej wszystkim,
wydawało mi się że szycie kolejnych ślimaków będzie nudne i czytając tego posta stwierdzicie:"znowu?!". jednak są nieliczni którzy chętnie je zgarniają dla siebie. Tym bardziej że przekazane zostają na aukcje charytatywne :)
Tak więc przed państwem kolejne ślimaczki :) Tym razem tylko cztery pomimo że mam skrojonych więcej ale zabrakło mi puchu :( Mam nadzieję że będę mogła skończyć je w przyszłym tygodniu. 

Wiem że większość z was już szyje ozdoby świąteczne a u mnie wciąż wiosna/lato :) Ale u mnie nie zabraknie też ozdób świątecznych, tym bardziej że w tym roku marzy mi się choinka ubrana w ręcznie robione ozdoby :D

Ślimaczki tym razem z myślą o chłopcach dlatego zamiast kwiatów mają skromne guziczki i kokardki imitujące muszki :D

Dwa pierwsze w soczystej czerwieni i jasnym niebieskim kolorze..



Kolejne już w wersji z kratką..



No i cała gromada razem zajadająca trawę na łące ;p


Wielki buziaki :*


11 komentarzy:

  1. Uwielbiam te twoje ślimaczki! Te w kratkę są wprost obłędne!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja proponuje świąteczne ślimaki poprostu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, ale ja z niecierpliwością czekam na królaski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowe te Twoje ślimaki, co jeden to fajniejszy.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, jestem fanką Twoich ślimaków, są boskie! Te wyszły cudnie, chociaż ja z cichą nadzieją czekam na kolejny rzut bardziej dziewczęcych, bo ostatnio mi jednego sprzątnęli sprzed nosa i nie zdążyłam wylicytować! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    Dziękuję za udział w mojej zabawie :)
    Bardzo ładne prace tworzysz , ślimaczki urocze :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne...czerwony super ale ten w brązową kratkę jeszcze bardziej hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Izuniu, jeszcze raz chciałam Cię przeprosić, że Ci nie odpisałam w terminie. Niestety remonty mnie pogrążyły i do tego jeszcze wyjazd. Zero kontaktu ze światem. Przepraszam
    ślimaki są cudne

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo! Widzę wielbicielkę ślimaków:) Bardzo mi się spodobały, w takim razie trzymajmy sztamę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie śliczne, ale powiem Ci, że ten czerwony fajnie się wyróżnia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...