wtorek, 5 marca 2019

Różowe wspomnienia

Witam was ciepło 
po długiej a raczej mega długiej przerwie w prowadzeniu tego bloga. Już od dłuższego czasu zbierałam się na powrót jednak nie byłam w stanie nic stworzyć co mogło by ujrzeć światło dzienne. Zapodziałam też gdzieś swoją wenę jak i pasję do tworzenia :( Jednak gdzieś głęboko w serduchu handmade było ze mną.. dowodem jest fakt że od 3 lat nie pozbyłam się ani jednego skrawka materiału, ani jednego guziczka czy też papierka. Wszystko przechowywałam bo wiedziałam że któregoś dnia zatęsknię za robieniem czegoś co daje mi radość w zaciszu domowym.

W moich planach jest całkowity powrót na bloga i robienie tego co robiłam wcześniej.. zaczęłam od robienia notesów a jeden z nich chcę Wam pokazać niżej. 
Za pewnie ktoś z Was zastanawia się skąd wytrzasnęłam taki tytuł posta a no stad że na notesie zamieściłam napis: " Piękne chwile warte wspomnienia" i właśnie do tego służy ten notes.. do zapisywania wspomnień, pięknych sentencji, złotych myśli..
Umieściłam na notesie motyla i róże z racji że uwielbiam te motywy. Notes miał mieć efekt delikatności a jednocześnie z racji koloru różowego lekki przesyt słodkości.  










Co myślicie o notesie? Czekam na Wasze opinie które są dla mnie motywatorem :)
Życzę udanego wieczoru i do zobaczenia wkrótce :) :*


5 komentarzy:

  1. Witaj po tak długiej przerwie, fajnie że wracasz 😘 a notesik śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam i muszę nadrobić twoje posty :) Na pewno odwiedzę w wolnej chwili :*

      Usuń
  2. Miło Cię widzieć!!! Handmade wrasta głęboko, korzeniami oplata serce. :) Notesy są śliczne - ten i z kolejnego posta. Niech wena Ci dopisuje. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...