środa, 21 grudnia 2016

Boże Narodzenie 2016

Witam,
czy ktoś tu mnie jeszcze pamięta? hmm.. tak tak to ta od królików :D 
To chyba moja najdłuższa przerwa w prowadzeniu bloga, niestety  jeszcze potrwa bo żebym mogła tu powrócić muszę najpierw naprawić siebie.. A uwierzcie strasznie mi Was brakuje... moich blogowych koleżanek oraz  Was drodzy czytelnicy.
Zbliża się Boże Narodzenie dlatego postanowiłam choć w ten czas napisać kilka słów do Was i złożyć Wam życzenia.



Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
życzę  nadziei, własnego skrawka nieba,
zadumy nad płomieniem świecy,
filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
piękna poezji, muzyki,
pogodnych świąt zimowych,
odpoczynku, zwolnienia oddechu,
nabrania dystansu do tego, co wokół,
chwil roziskrzonych kolędą,
śmiechem i wspomnieniami.
Wesołych świąt!


Dziękuję za przesłane kartki... to wspaniałe uczucie wiedząc ze mimo ciszy pamiętacie...
Pozdrawiam i mocno ściskam 


7 komentarzy:

  1. Aż się musialam zalogować, jak zobaczyłam ruch u Ciebie. :) Wesołych Świąt Iza, czekam cierpliwie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolciu jeszcze troche i wróce na pewno... musze na nowo znaleźć w sobie tą iskierkę do tworzenia..
      Dziękuję za komentarz i buziaki :*

      Usuń
  2. Ja też pamiętam :) eh i też coraz rzadziej na blogu. Wszystkiego dobrego na Święta :) Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych,wesołych świąt w rodzinnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam na starym blogu pokazywałaś książki o poduszkach gdzie je nabyłaś??:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wiem kochana :( Tak mi się życie ułożyło że pasja odeszła na dalszy plan.. wróce

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...