piątek, 25 marca 2016

Wielkanoc

Witajcie :)
Myślałyście że zapomniałam o Was? Ani trochę.. wciąż pamiętam o naszym blogowym świecie i wciąż czuje się jego częścią pomimo rzadko tu pisze. Gdybyście wiedziały co teraz dzieje się w moim życiu zdecydowanie wybaczyły byście mi ten brak postów. Chwilowo nawet nie jestem w stanie prowadzić Aukcji dla Nadusi pomimo że dostałam paczkę z nowymi fantami. Jeszcze tylko trochę ...

Z okazji  Świąt zrobiłam kilka karteczek które poszły w już w świat i mam nadzieje że choć trochę ucieszą bo talentu do robienia kartek nie posiadam choć bardzo się staram.








Dostałam też przepiękne karteczki od moich ukochanych dziewczyn:)

Od Darii (Etoile) oraz Asi


Oraz Krysi (CreaDiva) i Nadusi z rodzicami :D


Chciałam jeszcze złożyć Wam życzenia z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych :)

Życzę Wam, Kochani,
aby te święta wielkanocne
wniosły do Waszych serc
wiosenną radość i świeżość,
pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.
Smacznego  jajka i mokrego dyngusa !!

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Dziękuje za życzenia;-) ja życzę Tobie przede wszystkim dużo spokoju i by Ci się wszystko poukładalo. kartki zrobiłaś przepiękne;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są śliczne, kłamiesz jak nut mówiąc, że jest inaczej. :):) Dziękuję za życzenia i wszystkiego najlepszego dla Ciebie, by było lepiej. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki piękne, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tY mówisz, że nie masz talentu do karteczek, śliczne są ;) Wesołego Alleluja!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...