sobota, 5 października 2019

Ślimaki

Witam cieplutko wszystkich
wiem że może się znudzić wieczne pokazywanie tych samych rzeczy: jak nie króliki to ślimaki ale ja właśnie takie przytulanki uwielbiam szyć :) już niebawem będę zanudzać Was czymś innym bo jestem w trakcie szycia kolejnych rzeczy plus oczywiście pojawią się moje ukochane notesy :)

Ostatnio założyłam na swoim fanpage na facebooku sklep gdzie można zakupić kilka moich rzeczy :) Kto jeszcze nie odwiedził mojego FB to serdecznie zapraszam --> https://www.facebook.com/bunnydreams.blog/

A dziś jak w tytule ślimaki, ale nie martwcie się tylko dwie sztuki więc zdjęć też nie ma dużo.







Na zdjęciach widać jeszcze poranne słoneczko którego na chwilę obecną mi brak. Chociaż aura jesienna też może być piękna.
Buziaki


1 komentarz:

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...