wtorek, 22 października 2019

Świeczki deco

Witam wszystkich w ten słoneczny dzień
Ten post tak naprawdę powstał dość spontanicznie bo świeczki ozdabiałam wczoraj. W sumie powinnam robić całkiem coś innego bo uszyte anioły czekają na swoje ubrania, podobnie jest z królikami. Kilka sztuk notesów już zszytych czeka na swoje okładki, a mój wymarzony organizer na 2020 rok też  jest nie skończony. Nie wspomnę że miałam zrobić coś "strasznego" na zbliżający się Halloween oraz już powinnam działać coś w kierunku Świąt Bożego Narodzenia :o ale ze mną tak jest mnóstwo zaczętych rzeczy a nic nie skończone, nie potrafię skupić się na jednej rzeczy. Czy ktoś z Was ma podobnie?
Poniżej trzy świeczki ozdobiona metodą decoupage :)
















Ściskam Was mocno i do następnego




4 komentarze:

  1. ale śliczne te świeczki, kiedyś też próbowałam swoich sił ze świeczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne świeczki <3 Najbardziej przypadła mi do gustu ta z niebieskim sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace :) Iza u mnie również kilka prac zaczętych,a w głowie kolejne powstają. Jedne już wykrojone inne zszyte,a jeszcze trzeba szyć świąteczne ozdoby. Trzeba się spiąć i na czas zdążyć czego życzę tobie i sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu..to dla mnie największe wyróżnienie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...